Translate

sobota, 20 grudnia 2014

Zakończenie

Dziś 20.12.2014 godz. 14.36, oficjalnie zakańczam działalność bloga o nazwie: Marcesca i Femila moja historia. Pod adresem leonettablogtiniverdas.blogspot.com

Blog został założony na początku września 2013 pod nazwą: Leonetta moja historia. Nazwa i opowiadanie zostały zmienione 30.12.2013, a nie oficjalnie zakończył działalność 5.05.2014.

Jeszcze kilka słów od mnie:
Założenie tego bloga i każdego innego było dla mnie wielką przygodą, ale też wyzwaniem. Początki były trudne, ale dzięki wielu osobom, których nie będę wymieniać, żeby nikogo nie pominąć, dałam radę. Udało mi się, przetrwałam. Blog też mnie wiele nauczył. Rozbudował moją wyobraźnię, pomógł lepiej pisać. Dzięki temu moje wypracowania do szkoły czy na konkursach były lepsze. Ale także widziałam poprawę w rozdziałach. Coraz lepiej opisywałam uczucia, sytuacje, charakter bohaterów. Oficjalne zakończenie było dla mnie trudną decyzją, ale uważam że słuszną. Nie chcę nikomu oddawać tego bloga, bo on był od początku mój i tylko mój. Nie miałam tu innych autorów. Chcę, żeby wszyscy wiedzieli, że ich komentarze, uwagi dodawały mi skrzydeł i mobilizowały. Nie myślcie, że zakańczam tym blogiem moją przygodę z pisaniem. Uwielbiam to robić, a ci którzy tu zajrzą, niech czekają, bo na pewno będzie tu kiedyś link do mojego bloga z opowiadaniem... Chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, którzy byli do końca, a może nadal są... że nie dali mi w siebie zwątpić. Wiedzcie, że wam za to bardzo dziękuję. A na razie możecie zajrzeć tu: http://harrypotter112a.blogspot.com/ mój blog, ale na nowym koncie, nikt tam nie zagląda. 

Opublikuje także to co napisałam wcześniej, a nie opublikowałam. Kocham was, Emma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli ci się spodobało lub nie to skomentuj. Uznam twoją opinie. A kiedy komentujesz dajesz nadzieję że ktoś to czyta.